Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lobocut
Derank skrev:Gör det du, så får du se vad du får för svar.
Kan du ge dig fan på att jag ska göra när det är dax för service. Kan dom inte ge mig den informationen jag vill ha så får dom hoppa över den uppdateringen.
Användarvisningsbild
av SagaPer
raye skrev:Servade min v60 AWD-15 för tredje gången igår. Det verkar som City safety är obligatoriskt ON numera.Jag tycker inte om den funktionen,går det att stänga av ändå på nåt sätt? Inte i My Car iaf.
Hvorfor vil du deaktivere Volvo sine system som i visse tilfelle kan redde ditt liv eller andre sitt liv utenfor bilen?

Hele poenget med å kjøpe en Volvo er at man får cutting edge teknologi som beskytter oss som førere og passasjerer. Dersom man ikke ønsker å eie en bil med slike støttesystem så kan man jo kjøpe en rimelig Skoda eller Toyota eller eller Suzuki eller lignende bil.
av raye
Om man har en funktion på bilen när du köper den så vill man inte att den ska tas bort.Det är vad det handlar om. Att den ska vara på konstant på alla bilar i Norge kanske vissa tycker är bra.
Ventiler 2.5 FT

Köpes insug/avgas ventiler till v70 -09 2.5 F[…]

Hej. Skulle vilja ha möjlighet att aktivera b[…]

AC fungerar bara på en sida

Styrningen av spjällmotorn för detta har[…]

AC problem V70 2016 D3

ECM skickar en signal till CCM när AC-knappen[…]