Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av least
Intressant, hur kommer det sig att det finns en filmad, omaskerad XC60 av nya modellen med tyska skyltar trots att den inte ens har premiärvisats ännu?
av Mikeys
least skrev:Intressant, hur kommer det sig att det finns en filmad, omaskerad XC60 av nya modellen med tyska skyltar trots att den inte ens har premiärvisats ännu?
Det är bara photoshop. Man har i ett datorprogram ritat upp ungefär hur man tror att bilen kommer se ut, och sedan filmat ritningen...
av KrilleW
least skrev:Hur vet du det?

Jag har sett slutprodukten och den ser inte ut sådär.
Även om jag inte hade gjort det så syns det ju att det är en illustration. Speciellt baktill..
av knappen11
KrilleW skrev:
least skrev:Hur vet du det?

Jag har sett slutprodukten och den ser inte ut sådär.
Även om jag inte hade gjort det så syns det ju att det är en illustration. Speciellt baktill..
Mitt öga som retuscherat klädesannonser, bilannonser och även modellerat i 3D säger fejk direkt. Sånna detaljer som ett tränat öga ser i bland annat ljussättning gör att bilderna inte är trovärdiga.

Tyvärr kanske? Sen tror jag nya 60-serien inte är en 90-serie mellan V och XC.
av KrilleW
Det är många detaljer som visar att detta är fejk.
På den första bilden så nedtill i fronten framför framhjulen så är det små svarta "flärpar" som syns att de är ditritade. På samma så ser man hur pixlade fälgarna är, och även nedkanten på sidokjolarna visar tydliga tecken på att de är inklippt.

Samtliga bilder så ser man tydligt att de svarta detaljerna nedtill på bilen är inklippta. Fula skarvar.

Om man jämför de bilderna som finns på bilden som är maskerad så ser man många detaljer baktill på bilen som inte är samma.

Jag är väldigt glad att den inte ser ut sådär på riktigt. Tycker den är skitful. Bakpartiet ser ut som stryk. sidolinjerna baktill är skitfula, och strålkastarna som ser ut att vara lånade från Bmw 3-serie är skitfula.
Användarvisningsbild
av Perra83
Ser ut som en BMW X1 från bakdörrarna och bakåt. Fult vid sidorutan bak. På ett ställe där satt frambromsarna bak och inga skivor fram.
av Lövet
Det där är ju samma bild som dök upp för några veckor sedan. Tror inte heller detta är slutprodukten, den kan inte bli så ful baktill.

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]