- tis 03 jan 2017, 21:00
Provocative77 skrev:Tycker bara det var komiskt att definitionen på om XC60 är en lyxbil eller inte är om du har råd med den.kakan20 skrev:Och skillnaden är? Ja en XC är högre samt har några få detaljer som skiljer. Nej det är ingen lyxbil utan en Svenssonbil.Provocative77 skrev:När jag läser startinlägget får jag en känsla av att Gunnar vill vara lite förmer. Detta baserar jag på de ord han använder där han framhäver sig själv samt nedvärderar sin vän.Så bara för att du/ni har råd med en V60 så är en XC60 inte en lyxbil? Konstigaste jag läst på länge... Som det skrevs längre upp i tråden är allt relativt vad som är lyx och inte.
Men tyvärr Gunnar. Det finns inget med din bil som är lyx. Finns heller inget med din bil som visar att du är framgångsrik.
Jag vet inte vad du gav för din bil. Men jag vet att jag som är sjukskriven sedan 2009 med en sambo som arbetar som undersköterska hade råd att köpa en V60 D5 BE Pro som är Polestaroptimerad.
Så har vi råd med denna bil så är det inte en lyxbil utan en förbannat bekväm bil som alla med bilprioriteringar kan ha råd med.