Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Bilarna har redan rullat av bandet och väntar på att reggas. Helst innan årsskiftet pga bonus. Finns garanterad någon säljare där ute som ligger efter sin kvot och vill komma ikapp sin '"julbonus". Kom ihåg kampanjpriset är direkt från Volvo. ÅF har fortfarande tvåsiffrig marginal=bara pruta på. Missa inte att fria vinterhjul gäller tom söndag 20/11.
vivaldi skrev:Okej, Så det är omöjligt att bygga en ny bil i denna kampanj?

Har provat med 2 handlare och gått bet, ingen av dessa lämnar någon rabatt alls på denna modell.
Så, jag sktiter i det :???:
Blir ingen XC60 för mig.

Synd för XC60 är en trevlig bil. Tillval finns men skulle tro det är enkla och få (typ metalliclack etc). En del av förtjusningen vid köp av ny bil är just prutning. Eftersom det exakt går jämföra med handlaren på andra sidan gatan. Dock gäller det att klicka med rätt säljare. Men så är det visst med allt i livet.
Johannes1975 skrev:Bilarna har redan rullat av bandet och väntar på att reggas. Helst innan årsskiftet pga bonus. Finns garanterad någon säljare där ute som ligger efter sin kvot och vill komma ikapp sin '"julbonus". Kom ihåg kampanjpriset är direkt från Volvo. ÅF har fortfarande tvåsiffrig marginal=bara pruta på. Missa inte att fria vinterhjul gäller tom söndag 20/11.
Måndag 21/11 =)
Bränslytryckgivare

Givaren ser ut så här - https://www.aut[…]

Det står ju heller ingenstans att bilen har […]

I dokument som batteribolaget skickat in till a[…]

Ajdå, såpass. Jag får lämna[…]