Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av grålle1
Som sagt, verkligen individuellt..
Personligen tycker jag svarta Leda är absolut snyggaste fälgen (näst efter Titania, men ville inte ha 20").
Tog gråa Leda på vinterdäcken, kul med lite omväxling 8)
av KrilleW
grålle1 skrev:Som sagt, verkligen individuellt..
Personligen tycker jag svarta Leda är absolut snyggaste fälgen (näst efter Titania, men ville inte ha 20").
Tog gråa Leda på vinterdäcken, kul med lite omväxling 8)

Håller med dig helt och hållet. Blev dock så att jag till slut valde Titania 20" efter att ha provkört med både Leda och dessa. Jag gillar inte riktigt bilens beteende med 18" på sommardäcken. Tycker bilen blir orolig i kurvor och alldeles för gungig. Bilen känns mycket mer stabil i svängar. Lite stötigare blir det ju såklart, men inte på ett jobbigt sätt. Framförallt blir det jävligt snyggt! :D
av linnnet
Jag kommer också byta till Tucan istf svarta Leda. Av någon anledning får jag lite väl mycket motormässa-känsla av svarta fälgar. Är väl mina 36 år som börjar göra sig påminda :lol:
av MB77
Svarta Leda till sommarhjulen och gråa Leda till vinterhjulen, detta till Savile grey.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Ja, vissa av dem har det.

Jag har en V60 2023 och har samma beteende. Å[…]

Bränslytryckgivare

Ska kolla efter jobbet vad felkoden är.

Hittade problemet de va Tändmodulen som sp&ou[…]