Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av yuphin
AllramEest skrev:Jag rengjorde en ljusgrå t-tec klädsel som såg förjävlig ut med detta medel. Den blev som ny efter två omgångar.
IMG_1478.JPG
IMG_1482.JPG

hmm..är det verkligen före och efter bilder?
Användarvisningsbild
av Rillee
Men vilken bild är efter bilden?
av AllramEest
yuphin skrev:
AllramEest skrev:Jag rengjorde en ljusgrå t-tec klädsel som såg förjävlig ut med detta medel. Den blev som ny efter två omgångar.
IMG_1478.JPG
IMG_1482.JPG

hmm..är det verkligen före och efter bilder?
Jo det är det. Hade bara en före-bild på förarsätet och en efterbild på passagerarsätet… Men förutom sprickan såg de lika jävliga ut innan rengöring!!
av petegbg
Vill bara uppmärksamma er på att ibland finns inte produkterna i lager från Pingens bilvård trots att hemsidan säger så. Idag fick jag mitt Leather Care som beställdes 7 mars. Eftersom det bara låg en lapp i lådan bland övriga produkter att den var restad och skulle skickas separat så väntade jag en vecka eller 2 innan jag mejlade och frågade när den beräknades komma. Inget svar. Ringde till slut upp och fick då höra att den var strax på väg hoppades dom.. Men det tog ett antal veckor till. Nämnde för dom att det kunde vara lämpligt att ta bort lagerstatus:Finns i lager om inte produkten finns i lager... Men detta gjordes aldrig. Men som sagt idag fick jag äntligen min produkt. Blev lovad någon form av kompensation, och mycket riktigt fanns den med i samma kartong.En mirakelsvamp a 14 kr och en bit skumgummi att dosera med. Eller om skumgummit var emballageskydd ? :lol: ...... Tack Pingens eller inte,
Användarvisningsbild
av Perra83
Det var dåligt måste jag säga!!!

Bäst service och support får man nog hos Bollnäs Bilvård och Streetpower-rekond. Där är det riktigt kul att handla.
Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]

Fjærer foran V90 CC T5

Aktiv stötdämpning, Four-C (Continuously[…]

Volvo 740 startar inte

Vill tacka för hjälpen, felet är av[…]