Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av superpin
Hej!

Försöker använda hotspotten i bilen men blir irriterad på att den inte slår på sig själv när bilen varit avstängd, jag måste alltså in i inställningar och slå på den varje gång den ska användas. Är det så illa eller är min bil buggigt?
av toast
Så är det inte på min xc60 my15. Kanske händer typ en gång varannan månad att jag måste gå in och aktivera hotspot igen.
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag måste återaktivera någon gång varannan månad också. Varför blir det så, det är sjukt irriterande.
av superpin
Jag överdrev nog med varje gång, vet egentligen inte hur ofta det händer eftersom jag inte kollar varje gång. Men jag har slagit på det fyra gånger på de två och en halv vecka jag ägt bilen så det är ju oftare än era erfarenheter. Ska be verkstan uppdatera mjukvaran och hoppas det blir bättre. Bilen har vägrat starta en gång också (allt svart utom motorlampan) så jag tänkte ändå be dem ladda på lite mer fungerande mjukvaror... Tack för svaren!

Om du tittar på Bxz-eller vad den nu heter[…]

Hade en Golf 3 en gång i tiden och den gick […]

Långtradare och trailerdragare i 90 &au[…]

Står det ingen märkning typ PP inpr&aum[…]