Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av gall
Någon har norpat min Diffuser. Dessutom var kabeln till parkeringsassistenten avklippt. V60 D4 MY15 Summum BE Pro. På verkstaden hade dom inte varit med om detta tidigare.

Någon annan som råkat ut för detta?

/Anders
Användarvisningsbild
av benny10
Speciellt R-design-prylar är heta på begagnatmarknaden. Jag parkerar en bit från bostaden och tanken har slagit mig att jag en morgon kommer finna bilen med norpad diffuser.

Hur som helst, undrar precis som föregående talare vilken typ av diffuser du blev av med?
av gall
Köpte bilen begagnad men jag är rätt säker på att det var en standard med fyrkantiga avgashål.
av Niclas
Wow, ja om det var en standard låter det extremt ovanligt. Låter som ett riktigt beställningsjobb :x
Användarvisningsbild
av Micce1980
Meh! Som sagt, ovanligt. Det är något allvarligt fel på människor, bara att märka upp sina prylar och på den vägen hoppas de kan komma till rätta.

När kommer jag rullar märkpenna?
av iRobert
Blev av med fronten på min förra S60 R-design MY13 förra sommaren. Fullpackat parkeringsgarage med nyckelinträde; hjälpte nada. Vill dom så kan dom och beställningsjobb var vad polis och försäkringssnubbarna sa till mig med. 1800:- i självrisk jag kunde haft bra mycket roligare för! I övrigt gjorde de ingen skada alls, triggade inga larm öht. De fick t.o.m. beröm av skadebesiktigaren för ett snyggt jobb... Personligen var jag måttligt impad.
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Ja, vissa av dem har det.

Jag har en V60 2023 och har samma beteende. Å[…]

Bränslytryckgivare

Ska kolla efter jobbet vad felkoden är.

Hittade problemet de va Tändmodulen som sp&ou[…]