Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
Någon som vet av en stenskotsfilm som är supertun, ska ha på huven på framkant på en XC60 ( den är som gjord att ta emot stenskott ), men vill ha så tunn som möjligt. Eller något annat att skydda framkanten med, dok inte plastidipp och dylikt.

Såg en annan grej jag aldrig sett förut, Vool hade någon sort plexiskydd att sätta fram på huven, tanken var ju god men jag tror inte jag vill köra runt med det. Såg även att vindavisare till sidoruterna är tillbaka.
Användarvisningsbild
av ThomasT
Derank skrev:Någon som vet av en stenskotsfilm som är supertun, ska ha på huven på framkant på en XC60 ( den är som gjord att ta emot stenskott ), men vill ha så tunn som möjligt. Eller något annat att skydda framkanten med, dok inte plastidipp och dylikt.

Såg en annan grej jag aldrig sett förut, Vool hade någon sort plexiskydd att sätta fram på huven, tanken var ju god men jag tror inte jag vill köra runt med det. Såg även att vindavisare till sidoruterna är tillbaka.
Alla folieringsfirmor har genomskinlig skyddsfolie typ denna: http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/e ... ro-Series/

.
Användarvisningsbild
av Derank
3M såklart, varför tänkte jag inte på det, tack.

Edit:den filmen verkar ju helt outstanding, en rulle måste införskaffas
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Då kör vi denna en helg. IMG_0544.jpe[…]

Hej, har problem med en reservdelsbil jag för[…]

Du bör nog låsa vevaxel och kamaxlar in[…]

What the Fffff. Thanks you Guys, I really apprecia[…]