Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
Fått ett litet problem på halsens med sensus connect. . Tunein har hängt sig på en kanal. Då man startar apparna börjar den med senaste använda appen som i detta fall är Tunein. Appen står och snurrar på en kanal och efter 30sec stängs hårddisken av och sensus rebotar. Så håller depå till jag väljer radio el annan källa. Startar jag apparna är circusen igång igen. Någon som råkat ut för något liknande och har någon idé vad man kan göra, stora släggan kanske[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Skickat från min SM-A500FU via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Derank
Hnn, loggade in på tunein på datorn och tog bort kanalen som sensus hänger sig på, det borde fixa biffen, orkar dok inte går ut och testa nu ikväll.
av toast
Ett annat tips.... Om man trycker på globen två ggr och väljer appar så startar väl inte senaste utan listan över appar visas.
Användarvisningsbild
av Derank
Nä. Listan över appar kommer inte upp, den vill starta tunein igen. Det hjälpte inte att radera kanalen Heller. .....

Användarvisningsbild
av Derank
Trycker jag två gånger på globen kommer jag till menyn där jag kan välja mellan internet och appar. , men då jag väljer appar vill den starta tunein

av andersuw
Du kan göra reset på hela infotainmentsystemet. Har själv gjort detta ett par gånger på min V70 D4 -15 därför att navigatorn hängt sig vid försök att ladda in egna POIer. Nackdelen är förstås att du sedan måste ställa in allt som avviker från standardinställningarna på nytt.
Användarvisningsbild
av Derank
Lyckades att komma in i menyn efter en massa knapptryckningar och årterställde appinställningarna, sedan funkade det igen.
Var bara inloggningen till tunein som behövde knappas in igen, vare iofs enda appen jag använt
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Då kör vi denna en helg. IMG_0544.jpe[…]

Hej, har problem med en reservdelsbil jag för[…]

Du bör nog låsa vevaxel och kamaxlar in[…]

What the Fffff. Thanks you Guys, I really apprecia[…]