Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av marwi
Hej!
Vid ett par tillfällen har mitt infotainmentsystem startat om. Det har hänt straxt efter att jag kört iväg. Radion tystnar och skärmen slocknar. Efter någon sekund kommer Volvo-loggan fram igen och snart är det som vanligt igen. Kör en V60 D6 åm 2016. Någon som råkat ut för något liknande?
Användarvisningsbild
av PeterNi
marwi skrev:Hej!
Vid ett par tillfällen har mitt infotainmentsystem startat om. Det har hänt straxt efter att jag kört iväg. Radion tystnar och skärmen slocknar. Efter någon sekund kommer Volvo-loggan fram igen och snart är det som vanligt igen. Kör en V60 D6 åm 2016. Någon som råkat ut för något liknande?
Jag har råkat ut för detta en gång och jag räknar med att återkallningen för självdöende bilar löser även detta problem...
Väntar fortfarande på brevet från Volvo/handlaren.
av Thehellbillydeluxe
Jag har haft samma fenomen att systemet startar om, 4-5 ggr har det hänt. Jag har även fått meddelande om att service erfordras för volvo on call några gånger. Bilen ska in på uppdatering för senaste återkallelsen om döende bilar nästa vecka, så även jag hoppas att det löser sig då.
Användarvisningsbild
av PeterNi
paso skrev:Jag fick "brevet" om återkallningen som ett meddelande i "Min Volvo" daterat 11/3.
Jag också...
Användarvisningsbild
av Strebern
Min stereo hänger sig då och då med, så det har nog inte med era återkallelser att göra, eftersom jag kör BENSIN.

Är det inte bytt egr och egr kylare på […]

Tysta sommardäck V90

Ett däck som är homologiserat och mä[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy

Snyggt! Bävar inför bromsjobbet, det ver[…]

Polestar 4

Jag följer flera Polestar grupper på Fa[…]