Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av petegbg
Då var registreringsbesiktningen gjord, kostar fortfarande 630 kr på Bilprovningen. Ringde runt för priser innan och några av dom andra aktörerna på marknaden har höjt priset till 800 kr! Det var mer en 1 månad sedan bilen optimerades så 20 § klarade jag mig ifrån.. Hoppas jag, har inte fått nya reg. papper än :shock:
Användarvisningsbild
av PaNi
EjS skrev:Konstigt. Gjort 2 polestar optimeringer i Danmark och där ingår besiktning i priset, i.e. verkstan åker själv på besiktning innan de lämnar ut bilen.
Är inne på min andra bil med Polestar, och båda gångerna har ÅF fixat besiktningen innan jag hämtat ut bilen. Syns i fordonsregistret att det är gjort, motoreffekten anges till 230 hp istället för orginal.
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Perra83 skrev:Ska regbesikta min nästa vecka el veckan därpå.
allt fler reggar nu?? fördelar??

dom som ej väljer regga nackdelar?? något svar? ;)
Användarvisningsbild
av ER
Bilen olaglig att framföra på allmänna vägar. Vill dom så blir det tvärstopp för fortsatt brukande innan regbes, om man då inte har Polestar eller BMW:s motsvarighet så är det helt kört och blir dyrt att återställa med intyg av bevisvärde på detta.
Ej reggad, värdeförlust på fordonet likt ej regbara fulvarianter alltid ger, reggad ger bevarat värde på fordonet med nya effekten och på nåt vis inger reggad bil ett intryck av skötsam ägare som inte snålar eller är slöfock och den vägen ger fler frågetecken på konditionen på fordonet oavsett hur det uttre ser ut som kan sminkas till för låg kostnad med dyra dolda fel som tex oreggad trim.
Användarvisningsbild
av Perra83
LazerHawke skrev:
Perra83 skrev:Ska regbesikta min nästa vecka el veckan därpå.
allt fler reggar nu?? fördelar??

dom som ej väljer regga nackdelar?? något svar? ;)
Min första bil med Polestar och ja vill ha allt gjort bara. Försäkringspremien hos Volvia blir oförändrad (ringde och frågade) och skatten likaså.
Alla intyg och certifikat har kommit med Posten och då är allt nästan klart.
Skulle vilja byta emblem till D2 R-Design Polestar. :lol:

Hej jag har märkt att det kommer diesel ur av[…]

Skruvat i luftfjädringen sen spa xc90in lans[…]

Rätt namn för denna komponent är: M[…]

Tack - Återkommer!