Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
Nä, just det ja. Ett par som är nöjda iaf, frågan är om de gjort några förändringar, jag har själv lyssnat på HK PS i en V60 då det kom ut, och det lät riktigt illa. Sällan man hittar någon demobil med PS numera....undra varför..?

Hur gick det för TS tro?
Användarvisningsbild
av TommyP86
Folk vill väl ha momentum med skinn och värmare, eller fullutrustad, som det heter på blocket...
Gissar på att det säljer dåligt, inte bra att ha det bästa i sverige, bättre med lagom.
Användarvisningsbild
av Derank
Nu tänkte jag mer på demobilarna hos handlarna, sällan det sitter PS i numera.
Användarvisningsbild
av Strebern
Derank skrev:Hur gick det för strebern och det defekta slutsteget? Har det hänt något på PS fronten, ny mjukis/talare el annat som gjort att PS låter bättre idag.?
Har fått ny mjukvara, men det gjorde varken till eller från, orkar inte engagera mig mer i det, har vant mig så jag överlever.
Dock är det extremt påtagligt att stereon några sekunder till minuter efter start, "slår av" fylligheten i ljudet. Kan även noteras att ljudet är lite bröligt innan den slår, så "rätt ljud" hade varit ett mellanting mellan brölet i början och livlösheten efter... jaja... Givetvis står alla inställningar i equalisern på neturalt och alla filter som går att slå av är avstängda, dock är ju hela stereon ett enda konstgjort helvete så...
Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt […]

Och denna har man sänkt med 10k för at[…]

Köpråd V60 Recarge

Tack för svaren.

Huven indikerar öppen

Hej! XC70 2014.Huven indikerar öppen trots[…]