Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

bytte för snart 1år sen på min s60 -15 till bolt on led dvs tog ut hela originalsatserna mot satser med led i.. idag märkte jag att vänstra slocknat men trycker man på den så tänds den.. var -3°C ute kan detta spela in till att det glappar eller är den påväg att ge sig?

EDIT: bläcken hade tydligen dragit ihop sig från kontaktytan därav slocknade armaturen men nu när man böjde ut dessa så funkar det igen :)
Senast redigerad av 2 LazerHawke, redigerad totalt 0 gång.
Inte vid -3, glapp någonstans
Mina har funkat alldeles utmärkt på min bil, då har jag även varvat lite olika lampor för att nu köra på hela LED-insatser precis som du.

Prova att göra rent blecken, om inte det räcker, böj ut hakarna lite extra (jag gjorde mina lite mer plana istället för att de ska ha en sorts >-formation).
grillchips skrev:Mina har funkat alldeles utmärkt på min bil, då har jag även varvat lite olika lampor för att nu köra på hela LED-insatser precis som du.

Prova att göra rent blecken, om inte det räcker, böj ut hakarna lite extra (jag gjorde mina lite mer plana istället för att de ska ha en sorts >-formation).
gött ska kika på detta imorn när det är ljusare :)

Hej, Äldre V50 2007 var säteskläds[…]

Tätningsmassa ventilkåpa

Hej, ska vara till överdelen på kamk&ar[…]

V50 2,4 bensin, konstigt fel

Nu har jag plockat bort vattenpumpen. Den ser fin […]

Bak slits ju ganska fort oavsett, redan inför[…]