- mån 23 nov 2015, 16:58
Nu börjar det närma sig leverans av min v60cc. Men har börjat fundera mer och mer på att det borde ju gå att byta grill på den mot en som sitter på vanliga v60. Då jag inte tycker att den som sitter på v60cc är speciellt snygg, har heller inte valt driver support så tyckerdet ser dumt ut med "blaffan" i grillen oxå.
Så, är det någon som vet att det går? Borde väl bara vara att knäppa loss och knäppa dit en ny? Eller är det andra fästen tro?
Har inte bestämt vad jag ska sätta dit istället, en R-design eller summum. Kanske får ta det som går att få tag på smidigast och billigast just då oxå.
Så, är det någon som vet att det går? Borde väl bara vara att knäppa loss och knäppa dit en ny? Eller är det andra fästen tro?
Har inte bestämt vad jag ska sätta dit istället, en R-design eller summum. Kanske får ta det som går att få tag på smidigast och billigast just då oxå.
Volvo V40 D2 2014, your kinetic, automat, VOC
Volvo V60 D4 AWD Ocean Race Edition, BE PRO, Automat, Voc.
Volvo V60cc D4 AWD Momentum, BE, VOC.
Kör: XC60 T5 AWD MY18 R-design. Teknik PRO, Voc, 21", skärmbreddare, Crystal white ++++
Volvo V60 D4 AWD Ocean Race Edition, BE PRO, Automat, Voc.
Volvo V60cc D4 AWD Momentum, BE, VOC.
Kör: XC60 T5 AWD MY18 R-design. Teknik PRO, Voc, 21", skärmbreddare, Crystal white ++++