Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tog nästan tre veckor att lösa mitt.. Då min bil aldrig varit reggad hos Map Care måste tydligen handlaren ha något speciellt inlog till sidan för att skaffa en kod. Tog fem arbetsdagar att få.. :shock:
Nu har de även bestämt sig att koden kommer att kosta 1410kr vid varje uppgradering utöver vad DVD-skivorna på dryga 500 spänn kostar..
Så det känns som man kan lämna tillbaka alltihopa.. :(
na96gen skrev:Tog nästan tre veckor att lösa mitt.. Då min bil aldrig varit reggad hos Map Care måste tydligen handlaren ha något speciellt inlog till sidan för att skaffa en kod. Tog fem arbetsdagar att få.. :shock:
Nu har de även bestämt sig att koden kommer att kosta 1410kr vid varje uppgradering utöver vad DVD-skivorna på dryga 500 spänn kostar..
Så det känns som man kan lämna tillbaka alltihopa.. :(
Det finns en bra men aningen avancerad instruktion här: https://gist.github.com/detro/472721b7c5cd9490e97f
Men hjälp av den får du ut rätt kod för just din bil.
I93johto skrev:Någon som har de senaste RTI DVD skivorna ("Volvo HDD RTI Europe"), dvs 2015 kartor, som kan tänka sig att låna ut de alt sälja de? Jag bor i Stockholm, så perfekt om 'du' också gör det för ev lån!

Tack
Johan
Jag tror jag har de skivorna, kan kolla ikväll. Skicka PM :)

Edit: Sålda.
Har nu uppgraderat till senaste kartversionen med de 4DVD skivorna, någon annan som är intresserad av att "ärva" dessa?
Gick smidigt och de nya tunnlarna i Stockholm kom nu med på kartan t.ex.

UPDATE: * Har skickat de vidare så jag har de inte kvar längre *
Senast redigerad av 1 I93johto, redigerad totalt 0 gånger.
I93johto skrev:Har nu uppgraderat till senaste kartversionen med de 4DVD skivorna, någon annan som är intresserad av att "ärva" dessa?
Gick smidigt och de nya tunnlarna i Stockholm kom nu med på kartan t.ex.
Ev min svärfar. Han har en XC60 MY12. Vad krävs mer och vad blir totala kostnaden?
Xc70 2012

Byt batteri

Trasig Renault Scenic

Nu har jag haft Renaulten på besök &oum[…]

Nej, finns inget som hindrar dig. Finns en roll ov[…]

..Jag tror lösningen blir att sätta di[…]