Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av c30d3
jag menar, att vissa fartkameror som jag kör förbi varnar den inte för längre..och vissa fartkameror som är till för mötande trafik varnar navigationen för nu...Så var det aldrig innan uppdateringen
av Niclas
c30d3 skrev:jag menar, att vissa fartkameror som jag kör förbi varnar den inte för längre..och vissa fartkameror som är till för mötande trafik varnar navigationen för nu...Så var det aldrig innan uppdateringen
Jag har märkt samma problem som dig, känns konstigt att det kan bli sämre.. :x
c30d3 skrev:jag menar, att vissa fartkameror som jag kör förbi varnar den inte för längre..och vissa fartkameror som är till för mötande trafik varnar navigationen för nu...Så var det aldrig innan uppdateringen
Min varnade inte för kameror i mötande håll.
Inställningsfråga?
av Primus
Kör en D6 uttagen i december förra året. Hur fungerar detta med uppdateringar på service? Bilen ska in om en vecka. Uppdaterar verkstaden då? Måste man säga till? Eller alltid en själv?
av Niclas
Primus skrev:Kör en D6 uttagen i december förra året. Hur fungerar detta med uppdateringar på service? Bilen ska in om en vecka. Uppdaterar verkstaden då? Måste man säga till? Eller alltid en själv?
Kartorna ligger utanför ordinarie service. Det får man ordna själv eller dela med sig av plånboken så kan de fixa det

Det varierar med årsmodeller och när […]

Har du kollat på något av det vi skri[…]

230fk går snålt

Chipet ska vara gjort för 3 bar . Jag vet att[…]