Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hertsh
Grymt hög spec på bilen. Blir nog grymt trevlig. Dock några frågor:
1) Väldigt många mil, eller?
2) RSE är bra men systemet från Volvo är gammaldags så räkna inte med att använda det så mycket. Ingen Bluetooth, fungerar inte med iPhone /iPod/iPad med lightningkabel (bara den gamla breda kabeln) och vem kör med DVD numera?
3) Kan inte säga något om priset själv, men rekommenderar att du kollar det mot bilpriser.se för det brukar vara bra. De två senaste bilarna jag köpt har haft priser helt i linje med deras värdering.
av PatrikN
Har med funderat mycket över de höga milen.. Tror ni att man ska va orolig över det? Har gått som firma bil
Det jag kan tänka mig med de höga milen är att den kan bli svår att sälja sen om 4-5år eller nåt.. Vi kör ca 1500mil/år
Det du skriver om RSE är sant vem kör med DVD nu.. Men det har inte varit ett krav att det ska finnas.
av kmi
Til den pris havde jag köpt en ny.
Jeg köpte min XC60 D5 AWD OCE med en del uttrustning til under 400K
Användarvisningsbild
av TommyP86
Milen tycker inte jag är nåt att bry sej om, du kör dessutom lite och kommer nå 15000 på 3 år kanske. Och så långt har du exempelvis maskinskadegaranti med volviaförsäkring när du köper hos volvo-åf.
D24tic pump

Tjena, har en 760 d24tic som fuktar runt pumpen, s[…]

Be någon annan chippa istället åt[…]

Vid topplocksbyte/renovering så ingår […]

Xc90 T8 My22 vs My23

Jag gått från sensus i vår tidig[…]