Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvobrasse
Skumt efter ngr dagar fungerar det inte att skicka resmål från appen. Jag är på resa och allt. Efter man har skickat resan, hur kommer den upp i bilen? Måste man in i någon speciell meny?
av agb007
När man startar bilen kommer frågan upp om man vill ange adressen som destination.
En 5-10 sekunders tålamod är bra om man har backkamera har jag upptäckt.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
agb007 skrev:När man startar bilen kommer frågan upp om man vill ange adressen som destination.
En 5-10 sekunders tålamod är bra om man har backkamera har jag upptäckt.
Ok skumt. Jag verkar inte ens kunna skicka resmålet. Den står bara och tuggar i appen.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
mange69 skrev:Installera om appen och starta om mobilen...
Har provat det, fungerar fortfarande inte. Får bara meddelandet "kunde inte kontakta din Volvo". Allt annat fungerar dock som vanligt i appen.

Fungerar inte heller att skicka via here.com. Läge att kontakta Volvosupporten kanske:)
Användarvisningsbild
av C.W.
har märkt att om bilen står oanvänd ett tag så går den in I 'sleep mode' och behöver något för att väcka den.
Pröva med att gå in och starta värmaren eller valet 'hitta min bil'

Längst ned I varje meny brukar det stå hur länge sedan den uppdaterade. Det kan faktiskt skilja på olika minuter I olika menyer.
Har haft upp till 10.000 minuter utan uppdatering I någon meny så vet di f.n om hur bra det stämmer.

Troligtvis gått varmt i kontaktstycket till […]

Du behöver inte ta bort egrkylaren för a[…]

Volvo V70 2008 2.0 F

Kommer låta som en moped med trasig ljudd&au[…]

Liten statusuppdatering! Vi har nu testat/bytt f&[…]