Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Edgeman
Bilen hann inte bli ens 3 månader innan några jävla puckon stjäl min Diffusor + hör och häpna torkarblad!! Idioterna har dessutom gjort det så klantigt att den stulna delen säkert är skadad på nåt sätt. Se bild .Detta måste ju givetvis vara ett beställningsjobb på nåt sätt. Nån annan som råkat ut för samma sak och framförallt i Gbg området nyligen ? Sånt här sker ju ofta under visa korta tidsperioder.
Det finns ideer på hur undvika detta igen men har ni några får ni gärna dela med er.

/Förbannad :evil:
Bilagor
20150905_110531.jpg
20150905_110531.jpg (1.67 MiB) Visad 443 gånger
Användarvisningsbild
av Perra83
Så där är det när man har en bil som många vill ha men inte har råd med.

Ja väntar själv på att påträffa bilen slaktad. Har varit med om det flera gånger förr. Roligast är det när man efter ett nattskift får se att det saknas delar på bilen. Man sover rätt bra sen eller.... :x
Användarvisningsbild
av benny10
Stor efterfrågan (försvinner lika fort som de kommer upp på Blocket) och så förbannat enkelt/ snabbt att avmontera, vilket gör chansen att bli upptäckt liten, tyvärr!

Är inte riktigt nöjd med min egen nattparkering och går liksom föregående talare lite och väntar på att bilen ska bli strippad... dessutom står där också en V40 RD, så blir liksom dubbel utdelning...
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Jävla klåpare som inte kan köpa egna torkarblad och diffuser antingen borde volvo modifiera larmet så den känner av diverse åverkan på bilen alt göra det svårare att demontera grejerna istället begränsa det till verkstäderna med special grejer nog det enda sättet komma från detta skulle jag tro...

Styrpinnen passar i ett hål i stålf&au[…]

Värdering 242

Tjena! Är ny här och skulle behöva […]

Innebär det att jag stryper tillförsel[…]

Då är vi på samma spår. Had[…]