Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

av kilo
Längen och länge det rullar väl totalt 4-5 stycken i hela Sverige. Alla D5:or

Jag tror polisen kommer bli lika besvikna på 2,5FT som dem blev på SAAB Biopower. När det är varmt ute klarar inte maskin av att kyla och turbon lägger av, och man får puttra i 70. Samt att SAAB:arna dricker bort mot 3 liter ungefär. :-O)
kilo skrev:Längen och länge det rullar väl totalt 4-5 stycken i hela Sverige. Alla D5:or

Jag tror polisen kommer bli lika besvikna på 2,5FT som dem blev på SAAB Biopower. När det är varmt ute klarar inte maskin av att kyla och turbon lägger av, och man får puttra i 70. Samt att SAAB:arna dricker bort mot 3 liter ungefär. :-O)
Nja, det stämmer inte. Finns betydligt fler nya V70! Finns många 'målade' T6, 2.5T och D5. Finns rätt många civila V70 T6 också.
av kilo
XC90_Executive, vart rullar dem målade T6:orna?
Du kanske har en lista på hur många Volvo V70 II som är påställda och körs av myndigheterna. För i verkligheten rullar det några D5:or, och dessa verkar fortfarande gå runt mellan myndigheterna.

KILO
kilo skrev:XC90_Executive, vart rullar dem målade T6:orna?
Du kanske har en lista på hur många Volvo V70 II som är påställda och körs av myndigheterna. För i verkligheten rullar det några D5:or, och dessa verkar fortfarande gå runt mellan myndigheterna.
Vart alla rullar vet jag inte. Jag VET att det finns! Jag har sett några. Bland annat inne på Volvo Special Vehicles. Inga testbilar, utan bilar beställda av myndigheterna i landet med deras nummer på.

Polishögskolan i Växjö fick 2 st 2.5T för längesedan t.ex!
av Linqid
XC90_Executive skrev:
kilo skrev:XC90_Executive, vart rullar dem målade T6:orna?
Vart alla rullar vet jag inte. Jag VET att det finns! Jag har sett några. Bland annat inne på Volvo Special Vehicles. Inga testbilar, utan bilar beställda av myndigheterna i landet med deras nummer på.

Polishögskolan i Växjö fick 2 st 2.5T för längesedan t.ex!
Och det rullar minst två D5or i Göteborg, så att endast ett fåtal nya V70-polisbilar finns ute i tjänst i landet är fel.
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]