Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Danneman
Japp, tokfin! Det har du gjort bra !! På med ett par 18" bara . :D
av NCR
Jag tillhör orginalskolan, men bortsett från det var den fin. Första bilden med bonnasänkningen såg rent för djävlig ut, men det kanske var meningen. :D
Användarvisningsbild
av Jimmy Svensson
Danneman skrev:Japp, tokfin! Det har du gjort bra !! På med ett par 18" bara . :D
Tack .....man lägtar till våren så man kan sätta på sommar däcken....få se vad det blir :D
Användarvisningsbild
av Jimmy Svensson
NCR skrev:Jag tillhör orginalskolan, men bortsett från det var den fin. Första bilden med bonnasänkningen såg rent för djävlig ut, men det kanske var meningen. :D
Hej
Det är ju inte så mycket som är ombyggt.
Men första kortet är fixat i Photoshop :wink:

MVH Jimmy
Senast redigerad av 1 Jimmy Svensson, redigerad totalt 0 gånger.
av NCR
Jimmy Svensson skrev:
NCR skrev:Jag tillhör orginalskolan, men bortsett från det var den fin. Första bilden med bonnasänkningen såg rent för djävlig ut, men det kanske var meningen. :D
Hej
Det är ju inte så mycket som är ombyggt.
Men första kortet är fixat i powerPoint :wink:

MVH Jimmy
I Powerpoint? Wow, trodde man bara kunde göra sånt i Photoshop! :D (och ja, jag fattade att det var en ändrad bild :lol: )
av S60AWD2.5T
Lite låg. har du semesterpackiningen i? Eller som om du vart och bunkrat öl i Puttgarden. Större fälgar så blir det bättre. Om det går utan att de då tar i . :wink:

Test med husvagn. Många laddstopp.... […]

V60 Classic har väl ändå inte AdBl[…]

V90 läggs ner.

Mercan torde ha markfrigång som en gokart.[…]

3G släcks

Hej gjorde service på min bil 3/7 i år[…]