Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
de tär förvisso inte taget i ett svep, är en hel del omtagningar, men vsit kan han köra o filmen är riktigt underhållande!

jag är lite anti, sen Eurosport sände stunt filmen där han hoppar 52 meter... på typiskt amrekansk sätt så förklara dom vem han var, han ar en föredetta motorkross förare som sadlat om till rally o blivit wärldsmästare på bara 2 år... (jag har då aldrig någon sin sett en enda amrikan på ett VM raly !!! Bara för att man är bäst i USA så är man INTE världsmästare!!!

sen så komer jag inte ihåg hur långt dom tänkt hoppa först, tror det var typ 30 m
tänk på att dom hoppar under kontroledade förhålanden på ett stor öppen plan, med spesial byggda ramper, just för detta hopp !

Då tycker jag det är mer imponerande när dom varje år på en sträcka i finska rallyt hoppar långt, där har man träd o åskådare på sidorna, man har inger rak o fin sträcka att åka på inför hoppet o man har inte en ramp att landa på. Ändå hoppar man över 35 meter (tror rekordet är närmare 50m)
av blådåren
Jepp killen är skicklig, inte tu tal om annat!!
Men som "car-man" skrev, amerikanska "världsmästare" finns det ju rätt gott om "over there" ...
Undrar hur han står sej mot japanska proffsdriftare??
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]