Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Så snyggt att dom släpper av och går in bakom, för att sen bara kasta sig om och lambon är totalt chanslös. :wink:
Man hör han växla ner, och det hjälper inte ett skit... Det krävs att volvon släpper av för att lambon ska komma ikapp. :lol:
Och lambo som ska vara så snabba och bra... Tillåt mig småle... :wink:

Mvh/ Adde
av DDD
Kul film men jag är långt ifrån övertygad om S40 skulle dra ifrån lambon. Kolla filmen från 1:14 när lamboföraren leker lite lätt med gasen och sedan släpper av på gasen (markerar lite). S40 har ingen chans där. Jag tror att det upplevs som att volvon drar i från lambon överlägset för att lambon är inte med på volvons race innan volvoföraren börjar dra iväg samt att lamboföraren är klok nog att inte köra över 200 km/h på den vägstäckan.

Jag är inte negativ, bara realist. :)

MVH
Användarvisningsbild
av Nexus
DDD när ska du inse att en FWD kan vara snabb och kanske blåsa en lambo :wink: Men i skede 2 när lambon drar järnen(man hör ju ur man drar den fullt på växlarna) då hakar ju volvon på och ligger tätt efter.
men den här tycker jag nästan är ändå roligare :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
Brainded skrev:Kan inte se filmen från jobbet, antar att det är Jompas s40 ni pratar om?

mvh
Anders
kanske vet inte ?:-/ Autotech s40 står det.(bara filmat innifrån volvon)
av DDD
grammse skrev:DDD när ska du inse att en FWD kan vara snabb och kanske blåsa en lambo :wink: Men i skede 2 när lambon drar järnen(man hör ju ur man drar den fullt på växlarna) då hakar ju volvon på och ligger tätt efter.
men den här tycker jag nästan är ändå roligare :lol: :lol:
Två bahjuldriva bilar i dåligt cam? Hmm.
Nä ännu så länge har ingen ens varit i närheten av att kunna "övertyga mig.
Speciellt inte om man kört vise versa samt jobbat som racininstruktör och kört racing i många år. Inom racing är den ändå gången man vet att framkrattare inte är det mest åtimala. Nog snackat om det.

MVH
Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &[…]

installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med volvo orgin[…]

Min precis nya XC60 -26 Plus med Darkpaket kommer[…]

Halvljus

Halogen eller Xenon?