Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Malone
Hej. Finns det möjlighet att automatiskt slå på dimljusen i 0-läge på strålkastare switch. Alternativt kan du använda nyare strålkastare omkopplaren i läge "auto" så 2014 modellerna?

-Takk til Google Translate :-)-)
av SupaBeast
Om det gick skulle nog väldigt många vara intresserade av den funktionen. Där inkluderat jag. Men så vitt jag vet finns det ingen Original mjukvara som kan ordna detta.
av SupaBeast
Om ni menar Dimljus enbart eller dimljus med parkering så att säga. Jag vill inte ha någon automatik på något man inte får ha :P
Användarvisningsbild
av SvenB
Stämmer. Men däremot enbart dimljus är förbjudet. För att slippa bakljus måste bilen vara utrustad annorlunda.
av SupaBeast
Jag kanske var för otydlig. Om det fanns automatik på dimljus+parkering på läge 0 istället för automatiska halvljus+parkering. Så skulle nog en del vara intresserade av det. ;)
Användarvisningsbild
av Bilnörden
SupaBeast skrev:Jag kanske var för otydlig. Om det fanns automatik på dimljus+parkering på läge 0 istället för automatiska halvljus+parkering. Så skulle nog en del vara intresserade av det. ;)
+1 :-)-)
av RSport
Bilnörden skrev:
SupaBeast skrev:Jag kanske var för otydlig. Om det fanns automatik på dimljus+parkering på läge 0 istället för automatiska halvljus+parkering. Så skulle nog en del vara intresserade av det. ;)
+1 :-)-)
+2 :-)-)
Bakre länkarmsbussning

Brukar inte polyuretanbussningar bli stenh&arin[…]

Jag fick en 2a på besiktningen för os&a[…]

Backlampa

Jo den har jag sett men, vill hitta billigare alte[…]

Nej de har vi inte kontrollerat den har ju rulla[…]