- sön 28 apr 2013, 18:09
#750476
Efter mycket vånda ser det ut att bli en V70 D4 summum Business automat med klimat, driver support paket och dragkrok. Allt detta för 385. Är det ok med 9,2% rabatt på en MY14? Verkar vara svårprutat...
Tittade på Passat Alltrack som alternativ med ungefär samma lullull för samma pris. Den är ungefär 0,1l/mil törstigare och valdes bort av min bättre hälft därför. Alltså går AWD bort här oxå. Men det finns ju en massa andra roliga grejer kvar till smärtgränsen på 400. Vad ska jag välja, och jag kommer att behöva motivera det stenhårt. Jag är ute efter det där som jag glömt i specen men som gör bilen mycket bättre, roligare mer användbar eller nåt sånt. Här behöver jag er hjälp.
Tittade på Passat Alltrack som alternativ med ungefär samma lullull för samma pris. Den är ungefär 0,1l/mil törstigare och valdes bort av min bättre hälft därför. Alltså går AWD bort här oxå. Men det finns ju en massa andra roliga grejer kvar till smärtgränsen på 400. Vad ska jag välja, och jag kommer att behöva motivera det stenhårt. Jag är ute efter det där som jag glömt i specen men som gör bilen mycket bättre, roligare mer användbar eller nåt sånt. Här behöver jag er hjälp.
V70 MY14 D4 5cyl Summum Business Pro Vit metallic