Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jimpen89
Hej alla glada!

Ett erbjudande låg i min brevlåda då jag kom hem.

Polestar för 6900kr istället för 9200kr för MY09 och äldre . Erbjudandet gäller fram till 31maj.
Nu blir det till att boka tid hos Volvo.
Senast redigerad av 1 Jimpen89, redigerad totalt 0 gånger.
av kantarell
Kul! Jag fick min XC70 D3 -12 uppgraderad för två veckor sedan. Det är inte alltid man har tur med tiden. Känns i alla fall som om bilen fått en helt annan känsla vad gäller effekt, automatväxlingarna och behagligare gång i övrigt. Väl värt pengarna (och ännu mer värt med det nya priset) med tanke på att det ger hela 52 nya hkr på min modell.
Användarvisningsbild
av MartinS
Erbjudandet gäller MY09 och ÄLDRE, inte nyare.

/Martin <- Tid bokad...
Användarvisningsbild
av Bosse78
Fick det erbjudandet idag jag med, och måste erkänna att jag är väldigt sugen! Fast på nått sätt känns det ju ändå så jävla onödigt :p Och sambon e ju lagom intresserad ofc...
av jpennerb
Bosse78 skrev:Och sambon e ju lagom intresserad ofc...
Säg bara att du skall lämna in bilen till volvo på en service! :wink:
Användarvisningsbild
av Anders E
Bosse78 skrev:Fick det erbjudandet idag jag med, och måste erkänna att jag är väldigt sugen! Fast på nått sätt känns det ju ändå så jävla onödigt :p Och sambon e ju lagom intresserad ofc...

Är du bilintresserad och gillar pigga bilar slår du till direkt!
Jag lovar att du inte blir besviken....
av Gabriel
Det går fortfarande att köpa motsvarande RICA billigare, och då får man dessutom en softloader så att du kan växla mellan trim och original när du vill.
För ca 5000kr går det att beställa från Holland.
Användarvisningsbild
av MartinS
Prisskillnaden får man väl anse vara marginell i de fall polestar kostar 6900kr?

I mitt fall ger dessutom Rica 10hk och 10nm mindre än Polestar. Fast jag skulle aldrig använda Rica oavsett, men det är en annan historia.
Volvo car UX

Låter trevligt. Tycker nuvarande Google-gr&a[…]

@Micce1980 , Ja jag hann skifta ett hjul innan li[…]

Jag har för mig att du kan köpa den fr&a[…]

Enklaste är förmodligen att ringa till s[…]