Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Min volvo-app meddelade precis att bilen nu är i steg 8!
Nu känns det nära! Jag borde hinna få den innan julhelgen som försäljaren trodde!

Snacka om att man bygger upp förväntningarna.. hoppas man inte får ett antiklimax när man hämtat ut den. Nybilskänslan ska väl kunna hålla i sig ett litet tag i allafall kan man hoppas. :)
Användarvisningsbild
av joel80
Gösta Samuelsson i Gävle..
Känner att jag än så länge fått bra service och bemötande där, i motsatt vad vissa på forumet skrivit.
Även nyligen köpt en begagnad bil till familjen där, och fått bra hjälp med småsaker som strulat.
Användarvisningsbild
av Jefe
joel80 skrev:Gösta Samuelsson i Gävle..
Känner att jag än så länge fått bra service och bemötande där, i motsatt vad vissa på forumet skrivit.
Även nyligen köpt en begagnad bil till familjen där, och fått bra hjälp med småsaker som strulat.
Hoppas du inte köpt bilen av Mikael F bara.
Senast redigerad av 1 Jefe, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av joel80
Nej honom har jag inte träffat. Thomas ******* är min säljare och jag har också varit i kontakt med Johan *******. Båda två tycker jag verkar vettiga och har gått bra att diskutera med.

Intressant med Bilbolagets köp.. kan ju inte vara direkt dåligt att bolaget finns på flera ställen i Sverige. Hoppas det påverkar priserna i rätt riktning. De borde ju kunna få bättre avtal mot tredjepart när de är större i allafall. :)

Edit: tagit bort efternamn
Senast redigerad av 1 joel80, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Variosboy
Vad tycker forumspoliserna om att man skriver ut fullständiga namn på olika personer?
Oavsett det är bra eller dåliga saker man har att säga?

Jag skulle vilja påstå att det är no no. :roll:
Användarvisningsbild
av joel80
Variosboy skrev:Vad tycker forumspoliserna om att man skriver ut fullständiga namn på olika personer?

Du har nog rätt.. Jag editerade bort efternamnen i mitt inlägg.. Moderator får säga till om det inte är tillräckligt.
Användarvisningsbild
av Bilnörden
Variosboy skrev:Vad tycker forumspoliserna om att man skriver ut fullständiga namn på olika personer?

Vad spelar det för roll, när det är säljare på en bil firma, det tog 5 sek att få fram deras fullständiga namn genom bilfirmans kontakt sida. Förstår om det är en privat person då är det ju annorlunda, nu finns dom ju redan där med namn endel har ju t om bild på deras anställda... :?:

Vi som använder bilarna till något vet[…]

V90 läggs ner.

Den CX60 jag tänker på är inte PH[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?