Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Fikk idag en oppdatering til VOC-appen på min htc/android, og det kan se ut som om programmering av varmeren fungerer igjen! :-)-)
-Men.... Nå vises all informasjon i miles og gallons! :evil: -og jeg finner ikke noe sted å endre dette.. Heller ikke noe knapp for "tut og blink" i denne oppdateringen... :|
Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake visning av km og liter? (i bilen vises alt i kilometer og liter, så det er bare app´en som er kranglete..)
Endre miles/gallons til liter:
Logg inn på appen. Nederst til høyre gå på konto. Scroll ned til Generelt. Der kan du endre.
Tut og blink ligger nederst under Status.
Om den er kranglete, slett appen og last ned på nytt...
runema skrev:Endre miles/gallons til liter:
Logg inn på appen. Nederst til høyre gå på konto. Scroll ned til Generelt. Der kan du endre.
Tut og blink ligger nederst under Status.
Om den er kranglete, slett appen og last ned på nytt...
Har allerede lastet appen på nytt tidligere i håp om å få "tut og blink" knapp, men dessverre uten suksess.
-Under "General" finner jeg ikke andre innstillinger enn aktivere/deaktivere Journal. (men på ipaden min fungerer alt, bare android/htc som krangler..)
:evil:
-Takker uansett for gode råd og kommer til å forsøke en reinstallasjon, hvis ikke det virker har jeg et godt argument for å investere i en iPhone 5 istedet... :wink:
På Android må du trykke nede på "menyknappen" på telefonen og så velge settings. Da kan du endre. At noen klarer å lage en app til en Svenskprodusert bil som har Miles som default er jo diskutabelt i selg selv...

Vi som använder bilarna till något vet[…]

V90 läggs ner.

Den CX60 jag tänker på är inte PH[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?