- tis 18 sep 2012, 14:57
#682317
Har en MY10 V70 T6 på gång, är man helt bortom all fattning om man byter? Det jag helst inte vill är att lägga massa pengar emellan. Min står ca 20 högre ut hos en handlare enl bilpriser.se
Byta in när de får in den är ju kankse inte så smart, då får jag lägga 30 emellan trots att min står högre i listorna. Men att köpa T6an först för att sedan sälja D5an privat är ju en risk med.. :roll:
Någon som är sugen på en MY10 V70 D5 AWD Summum Polestar som gått 6000 mil? :D
Ghaa vad ska man göra.. ?:-/
Jag vill ju helst ha en T6a har jag alltid velat, ramlade över nuvarande D5a och kunde inte motså fyndet då.. men hur gör man nu..
Byta in när de får in den är ju kankse inte så smart, då får jag lägga 30 emellan trots att min står högre i listorna. Men att köpa T6an först för att sedan sälja D5an privat är ju en risk med.. :roll:
Någon som är sugen på en MY10 V70 D5 AWD Summum Polestar som gått 6000 mil? :D
Ghaa vad ska man göra.. ?:-/
Jag vill ju helst ha en T6a har jag alltid velat, ramlade över nuvarande D5a och kunde inte motså fyndet då.. men hur gör man nu..
MY17 V90 D5 AWD R-Design
Tidigare: MY14 V70 T6 AWD Polestar, MY12 V70 T6 AWD Polestar, MY10 V70 D5 AWD Summum Polestar, MY05 V70N 2.5T AWD Business+, MY02 S60 2.4T Business m Sportpkt, MY99 S40 T4 "Slangbellan"
Tidigare: MY14 V70 T6 AWD Polestar, MY12 V70 T6 AWD Polestar, MY10 V70 D5 AWD Summum Polestar, MY05 V70N 2.5T AWD Business+, MY02 S60 2.4T Business m Sportpkt, MY99 S40 T4 "Slangbellan"