Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kom ihåg att inte sätta T-korset direkt på elementet. I satsen följer det med en lite kortare kabel som du ska koppla mellan elementet och T-korset. Sen säkrar du T-korset någonstans under motorhuven. Det blir för tungt för elementets "skaft" om du sätter T-korset direkt på.
Hmmm, hämtade ut en grenledningssats hos Bilbolaget förra veckan och såg direkt att det endast var en kabel i satsen, in i igen och frågade om det verkligen var rätt jag fått, killen bakom disken ringde verkstaden och bekräftade åter igen att det var rätt sats jag fått och det ska vara den enligt mitt regnr. Gick ut igen med sakerna för jag kom ju inte längre iom att de sa att det var rätt jag fått.

Den har artnr: 31359437 och vad jag kan se så passar den inte T4F överhuvudtaget el det gör den iofs men man bör väl komplettera med en kortare kabel från grenen till värmeelementet, någon som har "rätt" sats och vet vilken längd det ska vara på den kortare kabeln?
Värme i kupén laddhybrid

Om man endast får varmluft in i kupén[…]

Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]

Byte kylare S60 2.4T automat

Hej! Jag och sonen håller på att byta […]