Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av rottisrobban
Beställde min första nya bil häromdagen så nu går man i väntans tider....

Blev en XC70 D4 Dynamic Edition med High-Tech paket, 5 tonade rutor + dragkrok.

Någon här som har denna bil? Är ni nöjda? Kan knappt bärja mig, men det var snabb leveranstid drygt 1 månad bara!!

//Robban
Användarvisningsbild
av V9097
Jag har ingen själv, men provkörde en manuell sådan för en vecka sedan. Jag tror du kommer bli nöjd!

Jag tycker D4 räcker bra. XC70 är hursomhelst ingen räcer. Jag skulle inte sakna D5-an om jag köpte en D4. Dessutom skiljer inte mycket i vridmoment mellan D4 och D5.

Vilken färg blev det?
Användarvisningsbild
av Gurra82
vad blev slutpriset?
av Cee_Bee
Har haft min i ca 2 veckor nu (176 mil på mätaren) och är supernöjd.
av rottisrobban
V9097 skrev:Jag har ingen själv, men provkörde en manuell sådan för en vecka sedan. Jag tror du kommer bli nöjd!

Jag tycker D4 räcker bra. XC70 är hursomhelst ingen räcer. Jag skulle inte sakna D5-an om jag köpte en D4. Dessutom skiljer inte mycket i vridmoment mellan D4 och D5.

Vilken färg blev det?
Jag tränar mycket hund och blir en del skogskörning så det är där den förhoppningsvis kommer göra nytta. Någon räcer har jag inte letat efter.

Har också provat D5an, men inte D4an så det blev lite chansing men så stor skillnad ska det ju inte vara...

Det blev Caspian blå.
Senast redigerad av 1 rottisrobban, redigerad totalt 0 gånger.
AC problem V70 2016 D3

Teoretiskt sett kanske CEM kan känna av att d[…]

Jag är ledsen, men din argumentation g&arin[…]

Går det stänga av denna permanent? Har […]

Vårda v90 2025

De där har väl i princip ingen underreds[…]