Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av GATUPLAN
Hej...jag har michelin sport 3... 245/40/18 nya som jag vill montera nu...köpte förra året på Bilia men monterade aldrig utan fortsatte at slita på nina gamla brighstone 001...nu vet jag inte om de godlänner det priset i samband med köpet så min fråga är vad det kostar att montera nya däck på min bil...?
Kan man ta det på 5direkt eller ska man beställa...? Vilken avdelning i så fall?
TACK
av perhall
GATUPLAN skrev:Hej...jag har michelin sport 3... 245/40/18 nya som jag vill montera nu...köpte förra året på Bilia men monterade aldrig utan fortsatte at slita på nina gamla brighstone 001...nu vet jag inte om de godkänner det "priset i samband med köpet" så min fråga är vad det kostar att montera nya däck på min bil...?
Kan man ta det på 5direkt eller ska man boka en tid...? Vilken avdelning i så fall?
TACK
Normalt är väl 150,-/hjul, kanske 175. Vill de ha mycket mer kan du ju helt enkelt gå nån annanstans. Köpte du däcken på Bilia för monteratpåbilen-pris ska du såklart ha gratis montering nu. /PH

Angående fönstervev. Volvos Lång[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump!

Finns ju inget att spola på en manuell l&a[…]

Elpriset

Vattenfall, 2023 sänkt till 16A, 2585kr 20[…]