Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ny del av forumet för mig...

Har blivit erbjuden tjänstebil och håller på att räkna och förbereda. Funderar på V70 eller XC70. Någon som kan rekommendera en Volvosäljare i södra delarna av Stockholm? Om ni inte vill skriva ut det så skicka gärna ett meddelande.

/Lars
Tyvärr verkar det inte vara någon som kan rekommendera någon i södra Stockholmsområdet. Men det finns ju Bilia Haga Norra?
Jag kan inte rekommendera Bilia Segeltorp. Har visserligen inte köpt bil där men har inte så jättebra erfarenhet av deras verkstad, varken plåt-o-lack eller den vanliga. Jag menar bilen köper man ju en gång och efter det ögonblicket är man för lång tid framöver (garantitiden) i händerna på verkstäderna och då föredrar jag alla dar i veckan Haga Norra framför Segeltorp. No details :)
Jag har fått utmärkt service hos Bilia i Haninge. Kommer dock inte ihåg vad han hette. 45 års åldern, lätt trivselvikt, mörkhårig var han i alla fall.
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]