- fre 10 feb 2012, 19:53
Jag beställde en ny V70 D5 AWD 19/1 och fick mail dig att bilen är färdig byggd, tycker jag är riktigt snabbt. Brukar det gå så fort?
Moderator: Moderatorer
MrNusse skrev:Nej det är ju sant, bilen är ju helt efter det jag beställt och är ganska välutrustad men tydligen är det lugnare januari och februari i fabriken. så jag är bara glad att bilen är på gång, sålde min gamla i veckan har åkt bmw 5-serie innan så får se hur det är att åka Volvo har inte gjort det på några år nu.Kan väl säga att det hänt en hel del med Volvobilarna de senaste åren. Åkte själv Audi quattro i 15 år innan köpet av XC, rattade även en privatköpt 855 med all utrustning på 90-talet och skillnaden är stor.
MrNusse skrev:Ja det håller jag ju med dig om, har åkt mycket bmw tidigare men nu när det är dags att byta och jag vill ha fyrhulsdrift är det svårt att välja en bmw när den hamnar nästan 200 mer med motsvarade utrustning. och dessutom följer ju förmånsvärdet samma ödet hehe.Du har en snäll bilpolicy på företaget antar jag? Hoppas att du inte parkerar på gatan hemmavid i en större stad, då kommer du garanterat bli av med R-prylarna.
så det fick bli en V70 D5 AWD R-Design med det mesta som går att beställa
Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]