Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Se bilden nedan. Är belysningen bakom radiokonsolen ny från MY12? Jag känner inte igen det och blev förvånad att det lös där bakom. Minns inte att jag hade det på min förra MY10. Alternativt kan lampan ha varit trasig men jag minns inte att den någonsin lyst -inte ens när bilen var ny. Eller så har jag varit blind.....

Klicka på bilden för förstoring:
Bild
Det ser ju sobert ut! :D
På min MY11 finns ingen lampa, kanske lika bra det då det ligger ett skatbo där med eget draget löst cigg-uttag, laddare, TMC och gps-kabel. :lol:
Jag gick ut och provade. Det är både ock. När dörrarna är öppna lyser den så kraftigt den kan (det är ingen luftvärnsstrålkastare, precis). När dörrarna är stängda dimmas den tillsammans med instrumentbelysningen.
apersson850 skrev:Jag gick ut och provade. Det är både ock. När dörrarna är öppna lyser den så kraftigt den kan (det är ingen luftvärnsstrålkastare, precis). När dörrarna är stängda dimmas den tillsammans med instrumentbelysningen.
Aha - Fin detalj. Kanske det går at fiksa til på min 2008 med lite fix och trix. :D

Tackar för hjälpan.

Mvh,
Kristian

Hej Nu har det gått ett bra tag och jag har […]

Bokat för besiktning, kunde inte tacka nej ti[…]

Hej Har samma fel här, har haft isär t&a[…]

V90 problem släpvagnsbelysning

Jag köpt hem Mcase-säkringar för a[…]