Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jo i princip
volvobrasse skrev:Har noterat en blygsam skillnad i fronten där 2010:orna verkar ha annan logga?
Ssssh, säg inte så, för somliga är detta en jättestor förändring olla diskusionen om "Grillväder" ;-//
Desmodue skrev:
volvobrasse skrev:Har noterat en blygsam skillnad i fronten där 2010:orna verkar ha annan logga?
Ssssh, säg inte så, för somliga är detta en jättestor förändring olla diskusionen om "Grillväder" ;-//
Ja där har du 1+ för att köpa den äldre modellen.... Större chans att få behålla grillen =D
Det som är konstigt är att en bekant till mig har liksom mig en 2009:a med momentum paketet. Han har dock en knapp för bakluckeöppnare (automatisk) på kanten på sin baklucka men inte jag. Jag har nyckelavstängningsfunktionen för airbagen fram, men inte han. Hur kan det komma sig på samma årsmodell?
av Maccie
Därför att inget av det är standard, och ingår ej i Momentum.

Nyckelavstängning airbag är tillbehör.

Elbaklucka är tillbehör som kan beställas separat eller som del av Herrgårdsvagnspaketet.

Så ni har olika specade bilar!
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]