Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av tek
Hej.

Vi har köpt en V70 -10 med integrerade bilbarnstolar i ljust helskinn och undrar om man kan byta baksätet i den till ett vanligt, eller kan kan man väl men är det mycket jobb? ?:-/ Min tanke är att hitta någon som vill byta vårat baksäte med integrerad bilbarnstolar till ett vanligt säte. Hur stor är schansen till det? :shock:
Senast redigerad av 1 tek, redigerad totalt 0 gånger.
Har en med halvskin i nyskick svart med inbyggd barnstol och då jag inte har några småungar så vor det fint att byta
tek skrev:Hej.

Vi har köpt en V70 -10 med integrerade bilbarnstolar i ljust helskinn och undrar om man kan byta baksätet i den till ett vanligt, eller kan kan man väl men är det mycket jobb? ?:-/ Min tanke är att hitta någon som vill byta vårat baksäte med integrerad bilbarnstolar till ett vanligt säte. Hur stor är schansen till det? :shock:
Du har det så kallade "Barnpaketet" och det är dyrare än baksäresvärme så du lär inte behöva buga...
Om man byter säte måste man byta ryggstäd också då och finns det kablar för värmen framdraget redan, sen måste man ju ha in en knapp också och den sitter väl i mittmonsollen så måste man byta den med? :???: Phu låter som en heldag. Men det kanske det kan vara värt för att få värme till tonåringarna.
>Sedan skall du ha programvaran som talar om för CEM att de skall finnas ström till denna funktionen
Ev kan detta vara en Carconfig förändring som kan kosta en del Om den finns att tillgå

//Goose
Må djävulen ta Volvo som krånglar till allt som går att krångla till endast i syfte att plocka folk på surt förvärvade slantar
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]