Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av andy79
#560150
Hej, har problem att få iphonen att fungera ihop med min high performance radio, när man kopplar in telefonen via usb kontakten så står det i telefonen att den inte stöder detta tillbehör. vad ska man göra åt detta , det ska väl fungera?
av V70F
#560155
Hej
Prova att uppdatera till senaste versionen av Iphone mjukvaran, pratade med en på volvo som sa att en utgåva av mjukvaran från Apple hade ett fel som gjorde att det inte fungerade men det rättades till i nästa version. Har du redan den senaste så har jag tyvärr inget förslag.

Mvh
av Psyko
#560504
andy79 skrev:Hej, har problem att få iphonen att fungera ihop med min high performance radio, när man kopplar in telefonen via usb kontakten så står det i telefonen att den inte stöder detta tillbehör. vad ska man göra åt detta , det ska väl fungera?
Är det inte bara klicka OK så fungerar det ?

Eftersom Apple är lite trångsynta gällande tillbehör står det så på alla tillbehör man kopplar till en Iphone
som inte är "godkända" av Apple

Alternativet är att uppgradera till senaste version av IOS om du inte redan har det. Precis som tidigare inlägg nämner hade
Iphone en Version som inte fungerade alls i bilen. Tyvärr har det visat sig fortsätta så,vissa uppgraderingar ställer till problem med inte "godkända" tillbehör och Apple är int eblixtsnabba på att rätta till det men oftast gör dom det.
Överhettad passat b5

Dom flesta motorer har ju en normal drifttemp pend[…]

Associationsleken, är ni med? ;-P

Fireline (Fisklina)

Fyllt tanken på Ingo som har nedsatt pris i […]

Bilen går normalt annars? Du får g&ari[…]