Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Noodles
#556577
Jag har testat med 4-5st album som alla ligger i egna mappar på USBminnet men lik väl så visas alla låtar i en enda lång lista... :(

Enligt en säljare på REBil i Borlänge så skulle det gå att bläddra bland mapparna man har på USBminnet och inte bara få alla låtar i en lång lista.

Sandisk 1Gb minne som jag har i bilen.
HP stereo.
Mapparna ligger direkt i roten och inte i nån undermapp.

Är det bara mig det inte funkar för? Eller har alla det lika?
Användarvisningsbild
av Momentum
#556671
Peanuts skrev:Du kan även bläddra via ratten om du trycker på Svars-knappen för telefonen. Den har samma funktion som Enter.
Ja du har rätt - börjar bli gaggig
av Noodles
#556727
Momentum skrev:Du kan bläddra via <ENTER> knappen ej via ratten
Men det bläddrar väl 'bara' i hela låtlistan, och ej albumvis, väl?

Som det är nu ligger det 1-27 FaithNoMore, 28-39 Robyn, 40-50 Johnossi osv...
Jag skulle uppskatta 1-27 FNM, 1-11 Robyn, 1-10 Johnossi - om möjligt - har nån av er så, från USB på en -11 (HP - ej Sensus alltså)?
Användarvisningsbild
av Snacksalig
#556741
Låter konstigt.

Är usb-stickan formaterad som FAT32?
Vad händer när du trycker på"enter"-hamnar du bara direkt i låtlistan med alla låtar, då, eller?
När man trycker på enter, så ska man hamna i roten, dvs där mapparna skall ligga.

Jag har HP-stereo och MY-11 och har inga som helst problem. USB-interfacet klarar t.o.m. flera undermappar, så att jag och flickvännen har varsin, med unermappar i.

Men se bara till att stickan är ordentligt formaterad (ej snabbformaterad) i FAT32 och lägg in mapparna en och en, direkt i roten på stickan, till att börja med.
Fungerar det inte då, så är nåt troligen lite knas.
av Noodles
#556751
Ska kolla hur det står till med FATen, kanske är en sådan enkel sak som strular. :)
Ska även testa med ENTER

Återkommer efter testet. :)
av hanss
#556757
När du lyssnat klart på en map hoppar den automatiskt till nästa... Gör i alla fall så i min bil. För att bläddra bland mappar trycker man antingen på svarsknappen eller enter. Någon som vet om man kan låsa den till en mapp?

@lennarte , @Perra83 , Att det gör s&ari[…]

Casual dating at its finest – join the leadi[…]

Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]