Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pm922
Slog till på en V70 till idag, dock ej en ny lagerbil som jag kikade på ett tag utan på en 2008 V70 T6 AWD,
Får vi se när jag får hämta den, sitter och väntar på att bestämma leveransdag nu. Kanske fila i ordning en annons på alhambran under tiden :D
Senast redigerad av 1 pm922, redigerad totalt 0 gånger.
av pm922
Gråmetallic, ljust helskinn, herrgårdsvagnspaket, HP stereo, sen är det som vanligt det som ingår i summum. 1800 mil så knappt inkörd.
av Lövet
Underbart med nån som vågar köpa riktig motor. Har jag nåt att byta upp till sen 8)
av pm922
På fredag 09.30 ska den hämtas. Otroligt spännande. Det bästa av allt= AWD, ser faktiskt fram lite mot vintern. Minns de 2 dagarna på bana med våra D5 AWD ambulanser i vintras och det dumma flinet man satt med hela dagarna. :lol:
Användarvisningsbild
av Momentum
pm922 skrev:På fredag 09.30 ska den hämtas. Otroligt spännande. Det bästa av allt= AWD, ser faktiskt fram lite mot vintern. Minns de 2 dagarna på bana med våra D5 AWD ambulanser i vintras och det dumma flinet man satt med hela dagarna. :lol:
Det är kalas på vintern - men ger även en helt annan bil även på sommaren särskilt vid filbytena vid omkörning under hård acceleration - eller då "man ska iväg" i en cirkulationsplats
Kul grattis!
Användarvisningsbild
av opA
Bilder, bilder & bilder när du får den !! :)

Lyfter en gammal tråd.. jag har själv f[…]

Äkta Roundup fixar det enkelt.... var s&au[…]

Det här smakar illa, eller gör det verkl[…]

Jag kör hybrider från Volvo regelbundet[…]