Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har tidigare varit uppe flera trådar här i s80N,V70II forumet där folk har frågat efter bilder på olika fälgar till V70II. Har även i dessa & andra trådar förfrågats om vad olika fälgar heter, vad man kan köpa dessa mm.

Tänkte därför nu i vår & fälg tider ta inciativet & starta en tråd med bilder på v70:in med snygga 19 & 20 tums fälgar. Fyll på med fler om Ni har. Glöm dock inte att skriva namn & tum storlek på fälgarna.

Bild
19" Mirzam & sänkt

Bild
19" Odeysseus kopior

Bild
19" Odeysseus kopior

Bild
19" R-fälgar & sänkt

Bild
19" R-fälgar

Bild
20" Ace tysson

Bild
20" Advanti Shade & sänkt bil

Bild
20" DOTZ Roadster hg & sänkt

Bild
20" DOTZ Roadster & sänkt

Bild
20" fälgar från OCL Brorssons & sänkt

Bild
20" okänd fälg, sänkt

Bild
20" XC-fälgar & sänkt

Bild
20" XC60 R-design fälgar & sänkt

(ps.har jag råkat lägga upp en bild på någon utav Er bil & Ni inte vill ha den med här, så säg till så tas den bort)
Senast redigerad av 1 JagulareN, redigerad totalt 0 gånger.
Ah, bilderna ovan är bra facit för mig som beställt utan rails :-) ser klart sportigare ut!
Är Odysseus fälgen inte 18"? Mina är det iallafall :???:
Fast nu vill jag ha större fälgar, fina bilder iallafall.
Hubbes2010 skrev:Är Odysseus fälgen inte 18"? Mina är det iallafall :???:
Fast nu vill jag ha större fälgar, fina bilder iallafall.
Du har helt rätt volvos orginal odysseus är i 18". Glömde att skriva att det var 19" odysseus (kopior) på de 2 bilderna. Alltså inte volvo orginal fälgar.

Har kommer en till snygg svart v70 med 19" fälgar 8)

Bild
19" MAK Raptor & h&r sänkt
Fan. R-Design är ju hög som ett hus trots att den ska vara lägre än original (!?). Jag hade verkligen inte tänkt lägga några större pengar på den här bilen men den bara måste närmare marken. Extra pengar blir det också eftersom stötdämparna bak behöver bytas som jag förstår det.
Motorn tappar kraft och dör.

Ja motorlampan har tänds några gå[…]

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]