Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av v70micke
Så där, gjort slag i saken efter mycket funderande, passar även på att hälsa på alla här :D
Har läst en hel del här dom senaste månaderna och efter lånat hem en d3 i helgen och avverkat många mil så bestämde ja mej :)
Elektric-silver,vinge,herrgårdvagnsp 2,18"fortuna,proggresiv servo,värmare +massa annat tror jag ska bli rätt nöjd faktiskt :mrgreen: Lev vecka 18-19 var det planerat så vi fårse R-design var ett par veckor längre om någon vill veta,
av mojja
v70micke skrev:Så där, gjort slag i saken efter mycket funderande, passar även på att hälsa på alla här :D
Har läst en hel del här dom senaste månaderna och efter lånat hem en d3 i helgen och avverkat många mil så bestämde ja mej :)
Elektric-silver,vinge,herrgårdvagnsp 2,18"fortuna,proggresiv servo,värmare +massa annat tror jag ska bli rätt nöjd faktiskt :mrgreen: Lev vecka 18-19 var det planerat så vi fårse R-design var ett par veckor längre om någon vill veta,

Grattis :-)-)
Användarvisningsbild
av ÄRRet
Lång leveranstid för att få en -08? Eller plitar du i helt fel forumsdel..?

Sorry, rätt forumsdel, grattis! :oops:
av v70micke
ÄRRet skrev:Lång leveranstid för att få en -08? Eller plitar du i helt fel forumsdel..?

Sorry, rätt forumsdel, grattis! :oops:

Det är lugnt :lol: Tackar!!!
av Moody
bilgalen skrev:Blir det här en 2011 utan facelift då? Eller blir alla beställad V70 2012 från o med nu?
Eftersom prel leverans var v18-19 så bör det bli en MY11 då MY12 enligt uppgift börjar tillverkas v20. Varianterna och tillvalen för MY12 är väl inte officiella än heller.
av v70micke
bilgalen skrev:Blir det här en 2011 utan facelift då? Eller blir alla beställad V70 2012 från o med nu?

Blev en 2011 utan facelift! Fick ett så bra pris så ja kunde inte säga nej :mrgreen Tog ett par dagar att med förhandlingar men fick igenom det jag ville så faceliften kvittade tyckte ja,visst det man har sett ser ju bra ut menmen blir nog nöjd ändå.....

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]