Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dst02
Just köpt mig en månads access till spotify premium och provade att använda de i bilen ihop med min
HP anläggning och Iphone 3gs, när Jag spelar från en spellista på spotify så funkar de fint tills ena låten är slut
sedan hoppar den automatiskt över till musiksamlingen i mobilen, ipod spelaren allså.

Hur gör man om man vill lyssna på en hel låtlista i spotify utan att behöva joxa med att va beredd på att byta till nästa låt hela tiden?
av dst02
aha fattar, nä men när en låt e slut i spellistan på spotify så går den sedan automatiskt över till spellistan i ipoden i telefonen istället för nästa låt på spotten.
Användarvisningsbild
av Severin
Mmm det var därför jag undrade om repeat, nu kör jag iof android men om jag inte bockar för repeat så slutar spotify spela efter en låt är slut och det var därför jag funderade om den gick över till den andra listan då
av dst02
hm ok, får prova de imorgon då.

på iphone finns en "ipod integration" i menyn i spotify så kanske den kan ha me saken å göra me för de kommer upp nån varningstext om synkning som är nåt problem med. HM!
av Linqid
kave skrev:Det är alltså INTE tänkt att fungera med spotify via usb

Kör via aux ingången.
För mig funkar det nästintill problemfritt. Händer någon gång ibland att jag råkar ut för samma problem som TS, men i övrigt funkar det klockrent att spela från Spotify. Ljudet blir ju klart bättre när man kör Spotify + USB istället för nedladdade låtar av blandad kvalitet från iPod-listorna + AUX.
Användarvisningsbild
av Severin
Hur gör ni för att få spotify att fungera med usb kabel,spotify för mig gnäller om att det är nåt fel på minneskortet och råder mig att formatera om jag försöker med usb kabeln :lol:

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]