Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kalles123
Har blivit med volvo v70 2.4d -08 har sett på nyare v70 att sarjen runt start knappen är i crom eller silver Undrar om man kan byta sarjen själv eller hur den sitter fast Har kollat på volvo den finna att köpa ca 450kr mvh kallea123
Användarvisningsbild
av hollan
hm ja nu undrar jag de med för en sån har inte jag på min r-design 2011 så den borde komma i summum då eller så har dom missat på min får nog ta en titt hos volvo på andra r-design
av Noodles
hollan skrev:hm ja nu undrar jag de med för en sån har inte jag på min r-design 2011 så den borde komma i summum då eller så har dom missat på min får nog ta en titt hos volvo på andra r-design
Har du inte en ram i aluminium runt startknapp/nyckelhålet?
Användarvisningsbild
av hollan
Noodles skrev:
hollan skrev:hm ja nu undrar jag de med för en sån har inte jag på min r-design 2011 så den borde komma i summum då eller så har dom missat på min får nog ta en titt hos volvo på andra r-design
Har du inte en ram i aluminium runt startknapp/nyckelhålet?
jo :oops: såg de nu när jag gick ut och inspektera har inte lagt märke till de innan för den är vinklad ner så de svarta reflekterar och i och med att jag aldrig andvänder nyckeln så tittar man inte där så noga
Köpråd V60 Recarge

Jag köpte min V60 My25 för tre veckor se[…]

Jag har inte någon erfarenhet av nyare motor[…]

Du kan nog vara lung för att det är prec[…]

En ganska vanlig 245:as liv

För några veckor sedan körde jag b[…]