- ons 02 feb 2011, 08:25
Hej alla!
Jag vill bara dela med mig av min lilla glädje!
Igår beställde jag min nya bil som privatperson med följande ingredienser:
V70II D3 Business Premium automat
Oystergrå metallic
Mörkgrå läderklädsel - Dynamicstolar fram
Nyckelavstängning krockudde passagerare
Tidur för tillsatsvärmare
Parkeringshjälp fram (bak är ju standard)
Eluppvärmda spolarmunstycken
Laminerat glas runt om
Tonade rutor 5st
Hastighetsberoende servo
Gummimattor kupé
Vändbar bagaerumsmatta
Leverans slutet på mars/början av april.
Känns bra. Vi (jag och sambon) tycker denna spec är en bra mix av saker som är vettiga och inte allt för dyra. Vi valde medvetet bort elektrisk baklucka då jag inte alls blev kopmis med den. PCC kände jag var onödigt för 7000:-. Vi hade en "gräns" på 335' och vi klarade oss precis strax under.
Så nu är det bara att vänta... Undra just vad man kan få för sin gamla S40 2.0T aut från 2001 med 20' mil...om jag säljer den ö h t...
/F
Jag vill bara dela med mig av min lilla glädje!
Igår beställde jag min nya bil som privatperson med följande ingredienser:
V70II D3 Business Premium automat
Oystergrå metallic
Mörkgrå läderklädsel - Dynamicstolar fram
Nyckelavstängning krockudde passagerare
Tidur för tillsatsvärmare
Parkeringshjälp fram (bak är ju standard)
Eluppvärmda spolarmunstycken
Laminerat glas runt om
Tonade rutor 5st
Hastighetsberoende servo
Gummimattor kupé
Vändbar bagaerumsmatta
Leverans slutet på mars/början av april.
Känns bra. Vi (jag och sambon) tycker denna spec är en bra mix av saker som är vettiga och inte allt för dyra. Vi valde medvetet bort elektrisk baklucka då jag inte alls blev kopmis med den. PCC kände jag var onödigt för 7000:-. Vi hade en "gräns" på 335' och vi klarade oss precis strax under.
Så nu är det bara att vänta... Undra just vad man kan få för sin gamla S40 2.0T aut från 2001 med 20' mil...om jag säljer den ö h t...
/F
Kör: XC90 T8 R-Design MY20 Osmiumgrå. Svart nubuktak. Ventilerade komfortstolar med massage. Allt utom Booster Seat.
Har kört: XC70 T6 AWD Polestar MY13 Twilight Bronze | Blond Dynamic/Modern Wood | Paket: HGV, DS, HI-TECH PS | VOC | Hastighetsberoende servo | Elstol passagerare | Four-C
Volvo V70 D3 III Automat MY11 Oystergrå
Har kört: XC70 T6 AWD Polestar MY13 Twilight Bronze | Blond Dynamic/Modern Wood | Paket: HGV, DS, HI-TECH PS | VOC | Hastighetsberoende servo | Elstol passagerare | Four-C
Volvo V70 D3 III Automat MY11 Oystergrå