Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Pezdawg
Hejsan! Skaffade just en xc70 d5 från -08 och har aldrig mått bättre :D .
Funderar på att tona de 5 bakre rutorna och söker tips på prisvärda företag att anlita för jobbet. Helst runt Örebro eller i Uppsala trakten, jag pendlar däremellan.

Mvh
av Amli
Din fråga är ju inte direkt modellspecifik. Prova att posta den i Bilvård, styling kan du har bättre lycka.
Användarvisningsbild
av OptimusPrime
Ditec har bra pris. Med lite övertalning (läs muta) kan du (på egen risk) även be dem tona främre sidorutorna. Dock bara litet grand, du riskerar en tvåa på besiktningen.
Men det blir supersnyggt... (kallas detta stämpling eller? haha)
av tallroth
I Uppsala kan jag rekommendera Stripeline. Har precis tonat min V70II där och det blev väldigt lyckat resultat. Garanti, kvitto och 3000 kr fattigare blev jag, men ett jäkligt bra resultat :)
av Moody
tallroth skrev:I Uppsala kan jag rekommendera Stripeline. Har precis tonat min V70II där och det blev väldigt lyckat resultat. Garanti, kvitto och 3000 kr fattigare blev jag, men ett jäkligt bra resultat :)
Var det 3000 kr för 5 rutor då?
av markgard
En dum fråga: Görs denna toning med en film de sätter på insidan, eller behandlar de själva glaset på något sätt?
Varvtalsmätare Volvo 240 -88

Nu är problemet löst. Varvräknaren […]

Volvo 240 klocka

Nu är problemet löst. Det som händ[…]

Då kör vi denna en helg. IMG_0544.jp[…]

Hade en Golf 3 en gång i tiden och den gick […]