Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Suomela
Tjoppla!

Harj u fått lånebil medans jag inväntar leverans av mig egna...
Satt och pillade i lite inställningar för blåtand enheten, försökte få bilen att agera som "headset".

För att senare kunna streama musik från telefon som till min blåtands handfree som ja gör utanför bilen.

Går inte detta? Jag vill ju kunna strömma musiken via blåtanden in i stereon på bilen och ut i högtalarna...
Fugnerar det endast att bläddra i telefonboken, läsa sms ringa och ta emot samtal ?

Eller är det något man lär ställa in ?

Vore ju awesome om man slapp använda sig av AUX ingången som kräver kabel.

Har en htc desire z om det spelar någon roll..
Användarvisningsbild
av CarMan
Funkar för närvarande bara i S/V60
Användarvisningsbild
av rdesign11
Suomela skrev:Okej, hoppas dom ordnar detta till V70in också, då behöver jag itne försöka nå mer, tack för snabbt svar :)
Håller med. Det hade varit en trevlig funktion.
Tycker ändå att blåtanden funkar kanon. USB-uttaget med inkopplad Ipdod funkar också riktigt bra.
Användarvisningsbild
av Suomela
Javisst, de fungerar ju :)
Men ja e ute efter att streama spotify via blåtand, det går ju via 3,5mm aux också, men vill slippa ha 2 sladdar till fönstret där jag kommer ha telefon, som kommer agera mediakälla och gps :) vill endast ha 12v för laddningen. upptäckte idag vart 12v uttaget satt i bilen, riktigt dåligt ställe om man vill ha en telefon på laddning som oftast sitter med sugplopp i fönstret.. gäller ju även gps:r...
Användarvisningsbild
av FWH
Inte helt omöjligt att detta kommer i V70 faceliften, men vi får se...

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]

Ser ut som färgstänk, skrapa och tvä[…]

Visa din semesterbil(d)

Mycket trevligt! Själv jobbar jag en vecka ti[…]