Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Spid3r
Märkte nu att ljudet inifrån kupén har blivit mer dovt, mer bullrig helt enkelt, framförallt när jag stannar (med motor på). Mycket irriterande, får nästan ont i bollen (speciellt när jag vet om det!). Vad kan det påverkats på en 2010-a V70 II 2.4 diesel?
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Zera skrev:Märkte nu att ljudet inifrån kupén har blivit mer dovt, mer bullrig helt enkelt, framförallt när jag stannar (med motor på). Mycket irriterande, får nästan ont i bollen (speciellt när jag vet om det!). Vad kan det påverkats på en 2010-a V70 II 2.4 diesel?

Kallt ute ? Då blir gummit i motorupphängningen hårdare.
Användarvisningsbild
av Spid3r
VolvoB20 skrev:
Zera skrev:Märkte nu att ljudet inifrån kupén har blivit mer dovt, mer bullrig helt enkelt, framförallt när jag stannar (med motor på). Mycket irriterande, får nästan ont i bollen (speciellt när jag vet om det!). Vad kan det påverkats på en 2010-a V70 II 2.4 diesel?

Kallt ute ? Då blir gummit i motorupphängningen hårdare.
Har bilen på jobbet i en varm garage men fenomenet uppstår direkt vid start, som sagt även vid ca+17.

Får gratulera!! Vad hade du för miltal[…]

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]