Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har satt fast Polestar-märkena på bakluckan och skärmarna, men de små märkena... Ska enligt anvisningen sitta på kanten av nyckeln (metalldelen), men jag som har nyckeln i fickan för jämnan förutspår att märket kommer att lossna tämligen direkt. Någon kreativ Polestartrimmare där ute som hittat någon annan bra placering åt de små märkena? (Som sagt, dagens I-landsproblem...)

/awwd
Jag har inte fått några märken. Men hade jag fått det så hade jag ju inte använt dem ändå. Ingenting jag vill skylta med :)
Bilia i Västerås löste mitt I-landsproblemet genom att helt enkelt inte leverera Polestar-emblemen. (Inte serviceprotokollet, glasbehandlingen och sannolikt inte heller SW 2.0. Hoppas naivt att oljan ändå byttes.)
AWWD skrev:Har satt fast Polestar-märkena på bakluckan och skärmarna, men de små märkena... Ska enligt anvisningen sitta på kanten av nyckeln (metalldelen), men jag som har nyckeln i fickan för jämnan förutspår att märket kommer att lossna tämligen direkt. Någon kreativ Polestartrimmare där ute som hittat någon annan bra placering åt de små märkena? (Som sagt, dagens I-landsproblem...)

/awwd
Sitter perfekt på nyckeln och det hjälper mig hålla koll på min nyckel jämfört med den andra hälftens, samt en ledtråd vart vi ska leta när en nyckel saknas.
P1800 skrev:Bilia i Västerås löste mitt I-landsproblemet genom att helt enkelt inte leverera Polestar-emblemen. (Inte serviceprotokollet, glasbehandlingen och sannolikt inte heller SW 2.0. Hoppas naivt att oljan ändå byttes.)
Tråkigt att höra. Märkena ska Polestar skicka ut, maila dem så ska du se att det löser sig.

/awwd
Tjosan
jag satte dom pyttiga märkena på nyckeln och dom verkar sitta där även efter 3 månader. Dock fick jag maila till Polestar får att få märkena, dom är riktigt snygga på bilen och alltid retar det någon :mrgreen:
Jag tycker personligen att bilen blev snabbare när märkena kom på, kan det vara nåt aeorodynamiskt fenomen ???

hupps
kenneth everhed
mörrum
Funderar på psykologin omkring detta med märkena. Skalla jag sätta på märken och "skylta" eller skall man verka i det tysta?

Just nu känns det som om det är bästa att inte ha några märken, men jag känner att jag kan ändra mig på denna punkt. 8)

Har inte fått några märken från Polestar så man får tydligen be om dem.

Vinterhälsningar

Henry
har man kvar modell+motorbeteckningarna på bakluckan så skulle man kanske kunna sätta dit polestar emblemen, men själv har jag inte dessa kvar, så då ser det bara konstigt ut, och inget logiskt ställe att fästa emblemet på/vid.

Men jag skulle nog ändå valt att skippa polestar emblem ändå.
När jag lät optimera bilen i somras låg en fin liten låda med Polestarloggan på i passagerarstolen när jag hämtade bilen. I den fanns bl.a. emblemen. Jag var snabb att sätta fast de små märkena på nycklarna och dessa sitter faktiskt kvar såhär nästan ett halvår senare.

Jag personligen tycker att det kan kännas lite larvigt att skylta med Polestar-emblem på bilen. Men jag har å andra sidan inte sett någon bil med det än.

Hittar inget nytt. Någon som har o vill s&au[…]

köpa en Volvo S / V60

Ok, tack.

Någon som kört med 235/45-18 med et45[…]

Volvo 240 usa front

Är det en original USA front är det v&au[…]